Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

Τι είναι το Αθλητικό Μάρκετινγκ και γιατί αφορά κάθε επιχείρηση

 


Το αθλητικό μάρκετινγκ δεν αφορά μόνο τις μεγάλες ομάδες ή τις διεθνείς διοργανώσεις. Σήμερα, κάθε επιχείρηση –από ένα τοπικό κατάστημα μέχρι μια startup τεχνολογίας– μπορεί να επωφεληθεί από τη σύνδεση με τον αθλητισμό.

Τι είναι το Αθλητικό Μάρκετινγκ;

Είναι ο σχεδιασμός και η εφαρμογή στρατηγικών προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών ή brands μέσω του αθλητισμού. Περιλαμβάνει χορηγίες, branding γηπέδων, συνεργασίες με αθλητές, διοργάνωση αθλητικών events, κ.ά.

Παραδείγματα από την Ελλάδα:

1.       Μικρές επιχειρήσεις που γίνονται χορηγοί σε τοπικές ομάδες ποδοσφαίρου ή μπασκέτ.

2.       Καφέ που συνεργάζονται με σχολές πολεμικών τεχνών και φιλοξενούν events.

3.       Fitness brands που υποστηρίζουν trail running events και μικρούς αγώνες.

Τι κερδίζει μια επιχείρηση;

1.       Στοχευμένη προβολή σε συγκεκριμένο κοινό.

2.       Αύξηση αναγνωρισιμότητας (brand awareness).

3.       Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης (όταν συνδέεσαι με έναν θετικό χώρο όπως ο αθλητισμός).

4.       Εμπλοκή με την τοπική κοινότητα (π.χ. χορηγία ακαδημίας ή τοπικού συλλόγου).

Γιατί το Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι τάση;

1.       Ο αθλητισμός δημιουργεί ισχυρές συναισθηματικές συνδέσεις.

2.       Οι άνθρωποι εμπιστεύονται περισσότερο brands που «δίνουν πίσω» στην κοινότητα.

3.       Το ψηφιακό περιβάλλον (social media – YouTube – TikTok) επιτρέπει στους μικρούς «χορηγούς» να αποκτήσουν ορατότητα.

 

Tip για Επιχειρήσεις


Αν έχεις μικρή επιχείρηση και ψάχνεις τρόπο να προβληθείς έξυπνα και οικονομικά, ξεκίνησε με μια συνεργασία με έναν αθλητικό σύλλογο ή μια σχολή. Είναι το πρώτο βήμα σε μια στρατηγική προσέγγιση στο αθλητικό μάρκετινγκ. Κάνε το πρώτο βήμα και επικοινώνησε μαζί μας. Το Sports Marketing Greece είναι στη διάθεση σου!

 

Ορολογία: αθλητικό μάρκετινγκ, χορηγίες αθλητισμού, branding ομάδων, marketing και αθλητισμός, προβολή επιχειρήσεων στον αθλητισμό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Newsletter!