Η φετινή σεζόν της Stoiximan Super League (2025-2026) δεν έχει να κάνει μόνο με την αγωνιστική δράση αλλά και με τον «πόλεμο» των brands που ντύνουν τις ελληνικές ομάδες. Οι μεγάλες αθλητικές εταιρείες βλέπουν την Ελλάδα ως μια αναδυόμενη αγορά, με την παρουσία τους να ενισχύεται σε κλαμπ με τεράστια απήχηση.
Η Adidas συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς προμηθεύει τις εμφανίσεις δύο εκ των κορυφαίων συλλόγων: του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού. Οι δύο «αιώνιοι» δίνουν έτσι επιπλέον διεθνή προβολή στο brand με τις τρεις λωρίδες, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.
Σημαντικό μερίδιο κατέχει και η Macron, η οποία ντύνει τον ΠΑΟΚ, τον Αστέρα Τρίπολης και την ΑΕΛ. Η ιταλική εταιρεία εδραιώνεται όλο και περισσότερο στη νότια Ευρώπη, και η παρουσία της σε τρεις ελληνικές ομάδες δείχνει την εξάπλωσή της.
Η Nike επιλέγει πιο στοχευμένη στρατηγική, επικεντρώνοντας στην ΑΕΚ, η οποία τα τελευταία χρόνια μεγαλώνει το brand name της σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Errea στηρίζει τις «μεσαίες» δυνάμεις, καθώς είναι η προμηθεύτρια για Λεβαδειακό, Παναιτωλικό και Πανσερραϊκό. Από εκεί και πέρα, η εικόνα συμπληρώνεται με:
-
Kappa στον Άρη,
-
Puma στον ΟΦΗ,
-
Capelli στον Ατρόμητο,
-
Admiral στον Βόλο,
-
Erima στην Κηφισιά.
Η ποικιλία αυτή δείχνει ότι η ελληνική Super League αποτελεί πλέον ένα πεδίο ανταγωνισμού και για τις εταιρείες αθλητικού εξοπλισμού, με κάθε brand να επιχειρεί να κερδίσει μερίδιο σε διαφορετικά κοινά: από τις παραδοσιακές δυνάμεις μέχρι τις ανερχόμενες ομάδες.
Συμπέρασμα
Η σεζόν 2025-26 βρίσκει την Adidas να ηγείται, τη Macron να εδραιώνεται και τη Nike να στοχεύει στρατηγικά. Για τους φιλάθλους, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ποικιλία σχεδίων, στυλ και συλλεκτικών εμφανίσεων που συνδυάζουν παράδοση και μοντέρνα αισθητική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου